Здавалося б, прочитавши «Чорного Ворона» Шкляра, я мав би
образитися двічі. Перший раз за національною ознакою, другий – за
ознакою своєї приналежності до російської літератури...
Мишача
істерія «протестувальників» проти романа Василя Шкляра «Чорний Ворон»
гідно продовжила традиції «фаллопошуку» в сучасній українській
літературі. Спадкоємці Валуєва укотре оголосили світові: ніколи в
Україні не буде нічого українського, і рівень української культури,
вкарбований в усі телеканали країни образами співучого ректора і
зоряного трансвестита, що косить під хохляндського месію, став державним
еталоном «художності», порушувати який не дозволено нікому. Навіть
письменникам. Точніше – особливо письменникам, бо не дай Боже, нація,
яка вже розучилася читати, знову зануриться в вихолощений світ
літератури.